سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم های امنیتی حفاظتی

نظر

پکیج کامل دزدگیر اماکن

در این قسمت با پکیج های کامل دزدگیر اماکن آشنا می شوید. همان طور که می دانید دزدگیر اماکن مجموعه ای از ابزار ها است که فعالیت آن ها در کنار یکدیگر می تواند امنیت کاملی را برای خانه یا محل کار شما فراهم آورد. در فروشگاه اینترنتی هایپرآلارم می توانید یک بسته کامل از تمام موارد مورد نیاز خود برای دزدگیر منزل خود را مشاهده کنید. در ادامه این مطلب پکیج های دزدگیر اماکن و محتویات آن ها را مشاهده می کنید:
پکیج بی سیم دزدگیر اماکن

پکیج بی سیم دزدگیر اماکن کامل شامل چشمی بی سیم، آژیر و کاور آژیر، باتری، مرکز کنترل، تلفن کننده (سیم کارتی یا معمولی به انتخاب کاربر) و دو عدد ریموت است. مرکز کنترل دزدگیر بی سیم برای حفاظت از منازل و شرکتها یکی از بهترین انتخاب ها است. بدون سیم بودن این دزدگیر، نصب و راه اندازی آن را بسیار ساده می کند و به لحاظ ظاهری نیز هیچ ایرادی در مجموعه ایجاد نمی کند. برای این دستگاه دزدگیر با 5 زون می توان چشمی دزدگیر با سیم یا بدون سیم را به کار برد. چشمی های بی سیم این پکیج که دو ورودی بزرگ را پوشش می دهد، بدون سیم و با باتری کار می کنند.
برای استفاده از تلفن کننده سیم کارتی، باید آن را مجهز به یک سیم کارت کنید تا به این ترتیب امکان استفاده از آن بر روی گوشی موبایل اندروید ممکن شود. دستگاه تلفن کننده در صورت تحریک یکی از سنسور ها مثلا سنسور حرکتی دزدگیر، با شماره تلفنی که از پیش برای آن تعریف شده تماس می گیرد و اعلام خطر می کند. همچنین شما می توانید فعال یا غیر فعال بودن مرکز کنترل را از راه دور تنظیم کنید. چهار رله خروجی آن نیز برای روشن و خاموش کردن وسایل برقی در خانه به کار می رود.
پکیج سیم دار دزدگیر اماکن

پکیج دزدگیر اماکن با سیم محتوی یک پنل دزدگیر (با قابلیت اتصال به سنسور های معمولی و بی سیم)، تلفن کننده با خط ثابت و یا سیم کارتی، دو عدد چشمی دزدگیر سیم دار، یک عدد باتری 12 ولت 7.5 آمپر، کاور فلزی و آژیر دزدگیر می باشد. اگر در این مجموعه از تلفن کننده سیم کارتی استفاده کنید می توانید از قابلیت فعال و غیر فعال کردن پنل دزدگیر از راه دور به وسیله SMS، نصب برنامه ویژه تلفن های همراه هوشمند برای سهولت کار با دزدگیر، امکان گزارشگیری به وسیله تلفن همراه و چهار رله جهت فرمان دادن به سایر وسایل برقی و همچنین درب ورودی نیز بهرمند شوید. پنل قرار گرفته در این مجموعه با تلفن کننده معمولی از نوع ITR و با تلفن کننده سیم کارتی از مدل ITR full می باشد. با استفاده از این دستگاه که دو زون معمولی سیم دار، یک زون 24 ساعته و یک زون سنسور های وایرلس دارد، می توانید این دزدگیر را به هر نوع سنسوری متصل نمود.

سیستم های حفاظتی یکی از مهم ترین بخش های هر شرکت یا سازمان یا منازل مسکونی است. این سیستم ها از پکیج های دزدگیر اماکن گرفته تا نظارت های عمومی در سطح شهر یا درون ساختمان همگی به نوعی باعث افزایش امنیت افراد و اموال می شوند. بارها برای بسیاری از افراد به علت نبودن همین تجهیزات و یا نقص فنی در آن ها حوادث و مشکلات جبران ناپذیری به وجود آمده است. پس بهتر است در خرید این وسایل امنیتی و حفاظتی ، با اطلاعات کامل و دقیق و از مراکز تخصصی خرید اقدام کنیم.

نقد و بررسی سیستم امنیتی دزدگیر اماکن کلاسیک با تلفن کننده سیمکارتی

امنیت، از ضروری ترین نیازهای زندگی بشر است که امروزه جوامع مختلف و کمپانی های بزرگ دنیا درصدد ایجاد آن در زندگی انسان هستند. شرکت «انیک» (anik) جز برترین برند‌های دزدگیر اماکن در ایران با ارائه بروزترین سیستم‌های اعلام سرقت به نیازهای اقشار مختلف پاسخ داده است. دزدگیر اماکن، سیستمی است که به منظور شناسایی ورود افراد غیر مجاز به یک ساختمان یا مکان، استفاده می شود. این دستگاه به هنگام گذر از یک حریم خصوصی یا شکستن یک قفل، با اعلام صدا، این عمل غیرقانونی را اعلان می کند. به افرادی که قصد تجهیز محل کار یا سکونت خود مانند فروشگاه‌های کوچک و متوسط، دفاتر اداری و تجاری، منازل مسکونی و آپارتمان، کارگاه و … به سیستم دزدگیر را دارند، پکیج سیستم امنیتی دزدگیر اماکن سیمکارتی و خط ثابت (دوگانه) انیک مدل a560 پیشنهاد می شود.

دزدگیر کلاسیک

 
درباره سیستم امنیتی دزدگیر اماکن

سیستم دزدگیر اماکن  یا intruder alarm system، یک سیستم  نظارتی- حفاظتی- امنیتی است که برای جلوگیری از ورود سارقین و اعلام سرقت در اماکن صنعتی، تجاری، اداری و یا مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه عمل سیستم دزدگیر اماکن به گونه ای است که به محض ورود به حریم خصوصی و یا شکستن قفل، به صورت آژیر و هشدارهای امنیتی، تلاش برای سرقت را اعلام می کند. این سیستم بهترین کارایی را در مجتمع های مسکونی، کارگاه های تولیدی، کارخانجات صنعتی و واحدهای تجاری دارد.

انواع مختلف سیستم دزدگیر اماکن با کاربردهای متفاوت برای مواقع ضروری تولید شده است. برخی از سیستم های دزدگیر مجهز به سیستم هشدار دهنده آتش و یا دوربین مداربسته هستند. طراحی برخی از سیستم های دزدگیر نیز به گونه ای است که امکان نصب بر روی درب های ورودی و اتصال به جریان برق را دارا می باشند. درب های شوک دار می توانند علاوه بر شناسایی ورود غیر قانونی، با جریان برق، مانع از فعالیت سارقین شوند. تنوع بالای سیستم دزدگیر اماکن موجب شده تا امکان استفاده در هر فضایی را داشته باشد.

 

دزدگیر کلاسیک
تلفن کننده سیمکارتی کلاسیک

تلفن کننده سیمکارتی کلاسیک

 

مشخصات پکیج

سیستم امنیتی دزدگیر اماکن سیمکارتی و خط ثابت کلاسیک با تلفن کننده g1 دارای یک عدد دستگاه پنل مرکزی، یک عدد تلفن کننده سیم کارتی , خط ثابت ، دو عدد ریموت، 6 عدد چشمی سیم دار حرکتی کلاسیک ، یک عدد آژیر به همراه کاور ضدآب، یک عدد پیزو برای صدای داخل محیط، یک عدد باطری بک آپ 4?5 آمپر و 10 متر سیم چهار رشته مس است. از مهمترین ویژگی های پنل سیم کارتی , خط ثابت g1  می توان به تماس از طریق سیم کارت و تلفن، گزارش گیری ورود و خروج محرمانه، قابلیت ارسال پیامک فارسی و … اشاره کرد.
تمام این اقلام و ویژگی هایشان در قالب یک پکیج با قیمتی عالی، می تواند نیاز شما را از داشتن یک سیستم امنیتی خوب در محل کار یا زندگی تان برطرف کرده و محیطی امن و ایمن را برایتان به ارمغان آورد.


دزدگیر اماکن
فروش اینترنتی دزدگیراماکن : خرید اینترنتی انواع دزدگیر کلاسیک, قیمت انواع دزدگیر اماکن ,فروش دزدگیر اماکن ,فروش انواع
چشمی بیسیم دزدگیر,دزدگیر اماکن برای مکانهای صنعتی,دزدگیر اماکن بانک و باغ و ویلا و هر مکان بدون سیم کشی
دزدگیراماکن
پکیج کامل دزدگیر اماکن

انواع پکیج دزدگیر اماکن ارائه شده در ادامه از برندهای مختلف و با تجهیزات متفاوت و تعداد لوازم مختلف

برای کاربردهای گوناگون می‌باشند. پکیج‌های ارائه شده در انواع

پکیج دزدگیر با سیم، پکیج دزدگیر اماکن بیسیم، پکیج دزدگیر اماکن خط تلفن ثابت و پکیج دزدگیر اماکن سیم کارتی،

و با تعداد متفاوت چشمی‌ها و سنسورهای با سیم و

بیسیم ارائه شده اند.

دزدگیراماکن سیستم های حفاظتی کلاسیک

پکیج‌های مورد نیاز منازل و مغازه‌ها معمولا شامل یک پنل ، یک تلفن کننده (خط ثابت یا سیمکارتی) ،

یک یا چند عدد چشمی حرکتی

(سیمی یا بیسیم) ، یک یا چندسنسور اعلام حریق (با سیم یا بیسیم) ،

آژیر بیرونی به همراه کاور و گاهی اوقات آژیر داخلی و یا پدال دزدگیر (با سیم یا بیسیم)

.و تعدادی ریموت می‌باشند. در ادامهبرخی از پکیج‌های آماده قابل ارائه توسط فروشگاه آرتان آورده شده است.
پکیج کامل دزدگیراماکن کلاسیک
با تلفن کننده سیمکارتی G1 و تلفن کننده‌های خط ثابت به همراه چشمی‌های سیمی
چشمی‌های دزدگیر بیسیم

در این بخش دو نوع از پکیج دزدگیر اماکن کلاسیک به شما مشتریان گرامی ارائه شده است.

پکیج‌های سری اول از نوع پکیج دزدگیر منزل سیمی با تلفن کننده خط تلفن

ثابت است و پکیج‌های سری دوم از نوع پک دزدگیر اماکن سیم کارتی با چشمی‌های سیمی و بیسیم می‌باشند.
پکیج‌های (C1) دزدگیراماکن کلاسیک
– پکیج دزدگیر اماکن کلاسیک با تلفن کننده خط ثابت 8 حافظه یا 20 حافظه و چشمی‌های سیمی

تجهیزات پکیج (C1) : پنل مرکزی Z4 اولترا کلاسیک به همراه 2 عدد ریموت + تلفن کننده 8 حافظه خط ثابت کلاسیک (یا)

تلفن کننده 20 حافظه خط ثابت کلاسیک +

چشمی سیمی کلاسیک یا پارادوکس یا گپ + باتری 12 ولت 7?2 آمپر درجه یک + بلند گو و کاور فلزی بیرونی (به همراه آژیر فلاش داخلی)


کیج‌های (C2) دزدگیر اماکن کلاسیک – پکیج دزدگیر کلاسیک با تلفن کننده سیمکارتی G1 ULTRA کلاسیک و چشمی‌های سیمی و بیسیم

تجهیزات پکیج (C2) دزدگیر کلاسیک : پنل مرکزی Z4 اولترا کلاسیک به همراه 2 عدد ریموت + تلفن کننده سیمکارتی G1 اولترا کلاسیک + چشمی بیسیم کلاسیک و یا

چشمی با سیم کلاسیک یا چشمی‌های پارادوکس یا گپ + باتری 12 ولت 7?2 آمپر درجه یک + بلند گو و کاور فلزی بیرونی (به همراه آژیر فلاش داخلی)


خرید دزدگیراماکن کلاسیک | خرید دزدگیر کلاسیک z4 | خرید دزدگیراماکن منزل کلاسیک | فروش دزدگیراماکن کلاسیک  | فروش دزدگیر کلاسیک z4 | خرید دزدگیر اماکن کلاسیک    خرید اینترنتی دزدگیر کلاسیک |  قیمت دزدگیراماکن کلاسیک g1 |  قیمت دزدگیر کلاسیک g1 pro  | قیمت دزدگیر کلاسیک z4  | قیمت دزدگیر کلاسیک z7 | قیمت دزدگیر کلاسیک z4 اولترا |  قیمت دزدگیر اماکن کلاسیک z4  | لیست قیمت دزدگیر کلاسیک z4 |  قیمت ریموت دزدگیر کلاسیک z4


پک کامل دزدگیر اماکن جی ام کا 910  شامل : دو عدد چشمی سیمی فوتال ،بلندگو ، کاور بلندگو،آزیر پیزو،باتری 4.5 آمپر،دو عدد ریموت برد بالا آنتن دار، پنل دزدگیر gmk 910 که این سیستم دارای قابلیت های ویزه نسبت به سری قبل دارد که در ادامه ذکر میشود.پک کامل دزدگیر

– ضبط 2 پیام مجزا ویژه اعلام حریق و اعلام سرقت*
– پیام یادآور به مدیر در صورت عدم فعال کردن دزدگیر به دلیل فراموشی*
– 10حافظه سخنگو تماس از طریق GSM و 10حافظه تماس از طریق خط ثابت*
– دارای امکان ثبت وقایع با 60 حافظه قابل نمایش بر روی LCDفعال و غیر فعال کردن PART1 و PART2 و PART3 از طریق SMS، تماس با دستگاه ، ریموت کنترل و کنترل توسط کی پد داخلی و خارجی
– 20حافظه سخنگــو جهــت اعـلام سـرقت و حریـق کامـلا هوشمند*
– کنترل 4 وسیله بـرقـی تـوسـط SMS ، تمـاس ، برنـامـه انـدرویـد*
– گزارش ورود و خروج محرمانه به صورت تماس صوتی (سخنگو) و از طریق پیامک اطلاع رسانی به مدیر در صورتی که میزان شارژ از 1000تومان کمتر باشد*
– گزارش قطع و وصل برق به صورت سخنگو از طریق تماس و ارسال SMS*
– دارای ساعت دیجیتال و تاریخ شمسی و ایام هفته **** شنود صدا اطراف**
– ارسال شماره تلفن فردی که دستگاه را از طریق پیامک فعال و غیرفعال نموده به مدیر مربوطه
– تایمر رله خروجی دستگاه با این امکان که در ساعات خاصی رله فعال یا غیر فعال شود.


درباره فایروال

شرکت فایروال به عنوان یکی از برترین تولیدکننده های سیستم های حفاظتی در ایران با چندین دهه تجربه درخشان در زمینه تولید و توزیع انواع دزدگیر اماکن فعالیت می نماید . با در اختیار داشتن تیمی مجرب و متخصص و با به کار گیری جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را به عنوان اساسی ترین رکن مجموعه فایروال جلب نماید. پکیج کامل دزدگیر
 قابلیت های دزدگیر اماکن F9

    نمایشگر فارسی و سخنگوی فارسی همراه با منوی کاربردی بسیار راحت پکیج کامل دزدگیر
    ضبط 17 پیام به صورت جداگانه برای زون های باسیم و بی سیم
    شنود صدای محیط با قابلیت نصب میکروفن خارجی
    هشدار برق شهر (قطع، وصل و ضعف با اعلام ولتاژ برق)
    اعلام هشدار در زمان های (قطع خط تلفن شهری، قطع فیوز AUX، قطع باتری)
    مدار شارژ هوشمند باتری جهت افزایش عمر باتری با تشخیص وضعیت باتری
    پشتیبانی همزمان با فرکانس های 315Mhz و 433Mhz
    8 زون باسیم و 8 زون بی سیم با قابلیت پارتیشن بندی
    برد یک تکه دو هسته ای بدون هیت سینگ
    استفاده از ترانس 3 سیم، کانکتورهای فونیکس و زون های ایزوله
    کنترل 4 بخش به صورت مستقل و همزمان
    تنظیم هر زون به 5 حالت مختلف (نرمال، تأخیری، 24ساعته، دینگ دانگ، مخفی)
    کنترل دستگاه از طریق ریموت، صفحه کلید دستگاه، نرم افزار و تماس با خط ثابت و سیم کارت دستگاه
    شارژ کردن و چک کردن اعتبار سیم کارت از راه دور و یا از طریق صفحه کلید
    20 حافظه ریموت و 64 حافظه سنسور به صورت مستقل با شماره های اختصاصی
    اعلام شماره ریموت هنگام قفل و باز از طریق پیامک
    اعلام شماره زون و سنسور تحریک شده از طریق پیامک
    نمایش میزان آنتن دهی، وضعیت خط تلفن ثابت، دمای محیط، تاریخ و ساعت بر روی نمایشگر
    تنظیم ساعت و تاریخ شمسی به صورت خودکار هنگام راه اندازی دستگاه
    تنظیم تعداد زنگ های پاسخگویی دستگاه به تماس ورودی
    کاهش سیم کشی سنسورهای باسیم فقط با 3 رشته سیم
    کنترل و بررسی دستگاه در زمان تماس از طرف دستگاه هنگام تحریک
    دارای 22 حافظه تلفن (10 حافظه پیامک، 10 حافظه تماس و 2 حافظه مخفی)
    اعلام ضعیف شدن باتری سنسورهای H9 بی سیم از طریق پیامک
    دارای خروجی آژیر و بلندگوی مستقل
    کارکرد همزمان با سیم کارت و خط تلفن ثابت
    دارای 2 عدد ریموت 5 دکمه برد بالا
    ارسال کلیه گزارش ها و هشدارهای دستگاه از طریق تلگرام به چت شخصی، گروه و کانال
    با 60 ماه گارانتی طلایی فایروال


https://hyperalarm.com/product-category/%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%af%d8%b2%d8%af%da%af%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d8%a7%da%a9%d9%86-%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa/